Jak přijít k zákazníkům?


Možná i vy se ještě pamatujete z povinné školní četby na to, jak dopadl v Povídkách malostranských pan Vorel. Tento neměl dostatek zákazníků, a i o to minimum z nich nakonec přišel, protože to v jeho obchodě nebylo dokonalé, a tak nakonec skončil na mizině. A jakkoliv jde už o hodně starý příběh, dodnes tento nepozbyl svoji aktuálnost. Na podnikání se sice ledacos změnilo, ale podstata je tu stále stejná – každý podnikatel musí mít platící zákazníky, nechce-li být ztracený. Což nechce, pochopitelně.

Google na notebooku

Platí to všude, v každém byznysu. A tedy logicky i na internetu. A jakkoliv by tam mohlo být zákazníků dost pro všechny podnikatele, kteří tam působí, realita je odlišná. Je častým úkazem, že se internetoví podnikatelé potýkají s nedostatkem zájmu o to jimi zde nabízené, a to dokonce i tehdy, kdy by se jenom těžko hledala výhodnější nabídka. A problém tu tkví v tom, že o návštěvnosti webů rozhodují internetové vyhledávače, a ty nemilosrdně posuzují a trestají každý nedostatek, který může s nějakým tím webem souviset.

Ovšem internetových vyhledávačů se nedá jednoduše zeptat, co se jim nelíbí, a adekvátně na jejich odpověď zareagovat. A nelze je ani přemluvit, ani podplatit. Vyhledávače prostě na webu zhodnotí to, co mají, podle pravidel, která mají nastavena, a výsledkem je pak tu lepší a tu horší pozice odkazu každého webu v seznamech relevantních odkazů.

obrázek SEO

Ale i špatné umístění zde se dá korigovat. Když se odstraní z webu jeho nedostatky, má tento šanci na lepší umístění a vyšší návštěvnost. A aby se tu vylepšovalo to, co je vylepšit třeba, aby zmizely nedostatky a to dobré se dostalo do popředí, je záhodno sázet na SEO Consult. Protože právě od Seoconsult.cz lze získat všestrannou pomoc s optimalizací pro internetové vyhledávače, a nejen s tou. A když si tu někdo nechá web optimalizovat, má jistotu, že neskončí jako pan Vorel. I kdyby kouřil svoji pěnovku od rána do večera.