Pokud jste jakýmkoliv způsobem přišli do styku s rakovinou, ať už bohužel osobně, či prostřednictvím médií, máte nějakou představu, co nemoc obnáší v obecné podobě, tedy léčbu v podobě chemoterapie, radioterapie, vypadávání vlasů apod. Méně lidí si však představí to, kolik onkologická léčba obnáší výdajů. Mnohdy je to více, než je pacient a jeho rodina schopna vynaložit. Proto existují nadační fondy, např. Kapka naděje, Dobrý anděl, nebo právě Nadační fond Šance onkoláčkům.
Nadační fond Šance onkoláčkům
Tato nezisková organizace funguje od r. 2014 jako poskytovatel materiální a finanční pomoci dětem, které přišly na svět s vrozenou vadou, nebo jsou vážně nemocné. Dětským pacientům nadace pomáhá ještě dva roky po ukončení léčby. Principem NF Šance onkoláčkům není to, že předpokládají velké příspěvky od pár větších společností.
„Nečekáme od lidí miliony, naopak, přesvědčili jsme se, že když milion lidí spojí své ruce a dají každý jen málo, ve výsledku je to mnohem víc než milion.“, motto NF Šance onkoláčkům, které nefunguje pouze na principu jednoho bankovního účtu, kam lze poslat finanční příspěvek bez jakékoliv odezvy.
Jako valná většina neziskových organizací má i Šance onkoláčkům svůj facebookový profil. Co už ví méně lidí je to, že existuje i profil Bazárek nadačního fondu Šance onkoláčkům.
Bazárek NF Šance onkoláčkům
Jako v každém bazaru, i zde prodávající nabídne něco k prodeji. Rozdíl oproti klasickému bazaru je v tom, že částka obdržená za nabízené zboží neputuje k prodejci, ale do nadačního fondu. Prodej většinou probíhá ve formě aukce. Naleznete zde všechno, od ručně vyráběné bižuterie, nádobí, dekorací, přes hračky, oblečení a zážitky.
V tuto chvíli má Bazárek přes 13 300 členů, což je kouzelné číslo. Určitě by mu jen prospělo, kdyby se počet sledujících, ale především prodávajících a přispívajících členů zvýšil. Pokud byste měli zájem přispět a pomoci někomu, kdo to v tuto chvíli potřebuje, stačí pouze najet na facebookový profil „Bazárek – šance onkoláčkům“. Pokud byste se chtěli o NF Šance onkoláčkům dozvědět více, doporučuji navštívit jejich webové stránky.
Každý z nás, kdo má přístup k internetu a dostatek financí, si občas něco objedná z e-shopu. Pojďme to zkusit jinak, lépe. Nejen k našemu prospěchu, ale ku prospěchu dobré věci.